Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
mei 20, 2013, 11:34:58
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Coeliakieforum
|-+  Coeliakie
| |-+  Glutenvrij kopen, koken/bakken en eten
| | |-+  Glutenvrij broodje bij de Hema
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 14 15 [16] Omlaag Print
Auteur Topic: Glutenvrij broodje bij de Hema  (gelezen 7693 keer)
tine
Gold Member

Geslacht: Vrouw

Nulglutendieet

« Antwoord #225 Gepost op: juni 11, 2012, 09:07:43 »

O, wat jammer, niet in de top-10! Anderen hebben ook gemerkt dat je meer keer kunt stemmen, want die aantallen van de top-10 zijn onwaarschijnlijk hoog. grijns

Tom (13) en ik eten allebei glutenvrij. Wij zijn extreem gevoelig voor sporen van gluten, door besmetting, door MDG (maltodextrine, dextrose en glucose van tarwe) en door additieven. Ik ben wetenschapsredacteur voor het Glutenvrij Magazine van de NCV.
Adreg50
Gold Member

Lachen is gezond

« Antwoord #226 Gepost op: juni 11, 2012, 09:08:04 »

en het staat niet in de top 10  duim omlaag

Sinds januari 2004 coeliakie gediagnostiseerd.
Bren
Gold Member

« Antwoord #227 Gepost op: juni 11, 2012, 10:36:31 »

O, wat jammer, niet in de top-10! Anderen hebben ook gemerkt dat je meer keer kunt stemmen, want die aantallen van de top-10 zijn onwaarschijnlijk hoog. grijns
Maar voor volgende keer in NL of B heb ik ook een megastemmenkanon. Wannes zit héééél erg veel op hattrick en dat zijn bijna alleen computernerds die daarop zitten en voor 'goede doelen' met de juiste motivatie kan hij duizenden mensen aan het stemmen zettten (hebben blijjkbaar zelfs ooit een site platgestemd) Maar wist ik dus niet voordien, pas deze week verteld aan hem van de mac- en hem wedstrijd. Dom van me natuurlijk, maarja goed voor volgende maal

Eind september 2011 werd bij ons jongste zoontje naast zijn kippenei-allergie ook coeliakie vastgesteld. Gelukkig krijg ik veel hulp van mijn mama die zelf sinds 2007 weet dat ze glutenvrij moet eten.
Groetjes uit België
Pagina's: 1 ... 14 15 [16] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte