Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
mei 22, 2013, 11:14:03
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Coeliakieforum
|-+  Coeliakie
| |-+  Glutenvrij kopen, koken/bakken en eten
| | |-+  Glutenvrij brood in Valkenburg?
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: Glutenvrij brood in Valkenburg?  (gelezen 446 keer)
Angela76
Gold Member
Geslacht: Vrouw

« Antwoord #15 Gepost op: april 12, 2012, 21:23:35 »

Nooit aan gedacht!
Meestal zijn ze al op, voor de houdbaarheidsdatum...

grijns ja

Coeliakie sinds januari 2008
Als je om je heen kijkt, zie je dat alles gekleurd is!
MirjamH
Gold Member

« Antwoord #16 Gepost op: april 13, 2012, 12:40:17 »

Waar heb je gegeten? Ik woon er vrij dichtbij en wil ook wel eens in Valkenburg uit eten  grijns

De eerste avond aten we bij Grand Café Tres Luxx, gevonden via Livaad. Sjiek, en lekker! Het broodje vooral was volledig glutenvrij: Ook mijn man moest glutenvrij mee eten  grijns.
Daarna kregen we een tussendoortje, speciaal gemaakte toostjes van het glutenvrije brood. Ik had als hoofdgerecht lam, niet met de normaal bijgeleverde tijmsaus, maar met een rode wijnsaus. Toen hadden we geen ruimte meer voor het toetje, dus dat werd koffie met.

De tweede avond stapten we op goed geluk Brasserie Komma binnen. We waren vroeg en konden daarom uitgebreid met de kok/eigenaar spreken. Hij wilde graag een glutenvrije maaltijd voor mij maken, maar moest hier en daar wel even geholpen worden. Maar met dat kleine beetje hulp, kreeg ik een heerlijke maaltijd! En een heel gezellig tentje, de eigenaar komt uit Groningen, uit het dorp naast het dorp van mijn oma.
Nu heb ik hem de horeca-richtlijnen van NCV gestuurd, zodat hij de volgende keer (nog) beter voorbereid is.

Coeliakie geconstateerd mrt. 2007, na 3 maanden zeer ernstige klachten en 14 jaar hele lichte klachten.
Dochter Eva (geboren mei 2008) doet mee aan Prevent CD onderzoek. Wel HLA-DQ8, geen coeliakie.
Dochter Mirthe (geboren jan. 2011) coeliakie geconstateerd oktober 2012.
http://ikbenglutenvrij.nl
Adreg50
Gold Member

Lachen is gezond

« Antwoord #17 Gepost op: april 13, 2012, 12:44:44 »

Lekker Mirjam, dus de volgende keer kan iedereen er gerust eten. duim omhoog

Sinds januari 2004 coeliakie gediagnostiseerd.
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte