Niks nieuws hier, heb al vaker geschreven en gelezen. Moet zeggen dat ik door combi van ziektes vaker op Diabetesforum te vinden ben...Hier ben ik vooral heel blij met info over producten en in t begin wegwijs worden en recepten etc..
Onze jongste heeft sinds drie jaar Diabetes type 1 en Coeliakie. Hij is 8 intussen. We gaan ermee om ´zoals het hoort´.
En toch........
Hij baalt er zo van...en wij ook. Je moet moed houden. We hebben intussen de balans tussen overcompenseren en ´zo gewoon mogelijk´ over doen gevonden....weten intussen wat lekker is en wat niet, waar we op moeten letten met vakanties boeken, etc..
en ik weet t, ieder huisje heeft zn kruisje, er zijn ergere dingen, gelukkig wordt hij nog gevraagd voor kinderfeestjes (waar ik nog steeds meemoet).......maaNiks nieuws hier, heb al vaker geschreven en gelezen. Moet zeggen dat ik door combi van ziektes vaker op Diabetesforum te vinden ben...Hier ben ik vooral heel blij met info over producten en in t begin wegwijs worden en recepten etc..
Onze jongste heeft sinds drie jaar Diabetes type 1 en Coeliakie. Hij is 8 intussen. We gaan ermee om ´zoals het hoort´.
En toch........
Hij baalt er zo van...en wij ook. Je moet moed houden. We hebben intussen de balans tussen overcompenseren en ´zo gewoon mogelijk´ over doen gevonden....weten intussen wat lekker is en wat niet, waar we op moeten letten met vakanties boeken, etc..
en ik weet t, ieder huisje heeft zn kruisje, er zijn ergere dingen, gelukkig wordt hij nog gevraagd voor kinderfeestjes (waar ik nog steeds meemoet).......maar toch...

Chris baalt er nog steeds van en ik ook.......
Regelmatig zegt hij ´als ik een wens mocht doen....´1. geen coeliakie meer en 2. geen Diabetes meer..
En dan is hij nog ons ´vrolijke´manneke in huis..
Steeds meer producten wil hij niet meer.
Steeds vaker betrap ik hem op stiekem een hapje van iets glutenvols eten.
Het wordt gewoon steeds moeilijker.
Pluspunt is dat hij wel aan het groeien is. nog steeds klein maar groeit wel.
Vind hem nog steeds heel bleek en slecht uitzien vaak. donkere kringen vaak onder zn ogen. zegt niet moe te zijn.
Wordt op school en thuis steeds drukker en onhebbelijker. Was al heel eigenwijs maar nu nog meer-.
Zal ongetwijfeld een combinatie van factoren zijn maar blijft moeilijk exact te achterhalen, kan het ook kapot analyseren natuurlijk.
Onze oudste heeft ´alleen´Diabetes, pubert al een paar jaar en gaat zo slecht met zn Diabetes om.
Ach ik weet ook niet waarom ik t schrijf..er verandert toch niks.
groetjes Marjon