Auteur Topic: chocoboompje  (gelezen 6577 keer)

Lieske

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
  • Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Re:chocoboompje
« Reactie #30 Gepost op: januari 07, 2012, 09:16:19 »
Net als T. Hij doet van alles hier in huis maar taart bakken is er echt niet bij. :D

Hier ook en dat vind ik dus écht niet erg,ik kook en bak véél liever dan dat ik poets   :D
Moeder van Marcel(1976) en Mark(1985).Marcel heeft Coeliakie van de huid(Dermatitis Herpetiformis) en heeft een stofwisselings ziekte en mag geen pinda's,noten,gluten,koemelk,eieren, ve-tsin,chocolade,boekweitmeel,soja enz.

soezepoes

• "Soes"-chef
  • Administrator
  • Gold Member
  • Don't worry, be happy !
    • Coeliakieforum
« Reactie #31 Gepost op: januari 07, 2012, 12:37:44 »
Hier ook en dat vind ik dus écht niet erg,ik kook en bak véél liever dan dat ik poets   :D

Ik ook. :lol:
Mijn lief T. heeft al 33 jaar coeliakie.

Ik voeg zelf nooit zout toe aan het eten en vermeld het daarom ook nooit in recepten. Houd daar dus rekening mee en voeg het naar eigen smaak toe.

Kijk voor mijn recepten ook op http://kookdewereldrond.blogspot.nl

Lieske

• Gold Member
  • Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
« Reactie #32 Gepost op: januari 07, 2012, 13:03:47 »
Moeder van Marcel(1976) en Mark(1985).Marcel heeft Coeliakie van de huid(Dermatitis Herpetiformis) en heeft een stofwisselings ziekte en mag geen pinda's,noten,gluten,koemelk,eieren, ve-tsin,chocolade,boekweitmeel,soja enz.

Angela76

• Gold Member
« Reactie #33 Gepost op: januari 07, 2012, 20:43:23 »

:D En als ik lekker wil eten dan bak ik zelf. want dat kan ik beter. Hij is beter in vleesbraden en aardappels bakken. (ben te ongeduldig)
Coeliakie sinds januari 2008
Als je om je heen kijkt, zie je dat alles gekleurd is!