Auteur Topic: verlaagde weerstand bij zoontje  (gelezen 1180 keer)

beefje

• Jr. Member
  • **
  • Geslacht: Vrouw
verlaagde weerstand bij zoontje
« Gepost op: januari 02, 2012, 10:02:03 »
aangezien DL coeliakie heeft, is ZL ook getest (bloed) en daar kwam enkel een lichte verhoging uit op 1 van de 3 onderdelen maar de minst betrouwbare dus we moeten hem laten hertesten (binnen een tweetal maanden ofzo want bloedafname dateert nu van september ofzo).
Nu heeft hij de afgelopen vier maanden al meer ziek geweest dan wat anders
een mycoplasma infectie, impetigo, een beginnende longontsteking en wederkerige impetigo (hij heeft dus ook telkens antibiotica gekregen en de laatste keer erg zware omwille van longonsteking  :s )
hij heeft dus een erg lage weerstand. Zijn stoelgang is verder normaal. Kleine zus heeft last van obstipatie en buikpijn maar kloeg voor haar diagnose nooit over buikpijn.
Mijn dochtertje heeft ook heel veel ziek geweest voor haar diagnose (oorontstekingen etc) dus ik maak me wel wat zorgen.

Ik ga nog eens een afspraak maken begin februari, zowel voor controle DL als voor nieuwe bloedafname ZL
mama van Tiegan (27/01/2009). Getest op 03/02/11 op een algeheel bloedbeeld in schemerzone voor glutenintolerantie. Meer uitgebreide testing op 08/04/11 met verhogingen op meerdere onderdelen. Biopsie op 17/06/11, 13/07/2011 officiele diagnose coeliakie marsh 3a