Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
oktober 01, 2014, 22:17:03
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Coeliakieforum
|-+  Coeliakie
| |-+  Glutenvrij kopen, koken/bakken en eten
| | |-+  O'Cool in BelgiŽ
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: O'Cool in BelgiŽ  (gelezen 1621 keer)
soezepoes
"Soes"-chef
Administrator
Gold Member
Geslacht: Vrouw

Don't worry, be happy !

« Gepost op: oktober 11, 2011, 22:11:44 »

Voor onze Belgische bezoekers en mensen die wel eens in BelgiŽ boodschappen gaan doen:

Bij O'Cool hebben ze verschillende glutenvrije producten in het assortiment.
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar de plaatjes zien er wel goed uit.  smile

http://www.ocool.be/nl/producten.asp?id=135&f=3

Mijn lief T. heeft al 30 jaar coeliakie.

Ik voeg zelf nooit zout toe aan het eten en vergeet het daarom ook nog wel eens in recepten te vermelden. Houd daar dus rekening mee en voeg het naar eigen smaak toe.

Kijk voor mijn recepten ook op http://kookdewereldrond.blogspot.nl
georges
Newbie
*

« Antwoord #1 Gepost op: oktober 13, 2011, 12:00:40 »

Hallo,
O cool heeft inderdaad sinds kort een glutenvrij assortiment. Je moet er wel rekening mee houden dat het daar veelvuldig voorvalt dat alles is uitverkocht of niet is aangevuld. Er zijn pizza's, kipnuggets, vleeskroketten, frikandellen, croissants, brood, broodjes. Wie in Belgie woont en lekker brood wil moet ook maar eens een kijkje nemen op: http://www.allervita.be. Ze hebben een groot assortiment  en het is het lekkerste wat ik al gegeten heb.

Iveeke
Full Member

« Antwoord #2 Gepost op: oktober 16, 2011, 15:50:52 »

Gisteren even het assortiment bij O'Cool gaan bekijken.