Auteur Topic: Studenten in Utrecht?  (gelezen 34408 keer)

maris1990

• Newbie
  • *
Studenten in Utrecht?
« Gepost op: september 02, 2011, 10:16:51 »
Hoi iedereen,

ik ben op zoek naar studenten in Utrecht, die het misschien leuk vinden is wat af te spreken?
Zelf woon ik op kamers in Utrecht en eigenlijk ken ik niemand die ook coeliakie heeft. Het leek me dus leek is wat mensen te spreken!
Misschien kunnen we is samen koken of uit eten?

Groetjes,
Mariska

Marjosje

• Jr. Member
  • **
  • Geslacht: Vrouw
Re:Studenten in Utrecht?
« Reactie #1 Gepost op: september 02, 2011, 11:48:43 »
Hey,

ik studeer in utrecht maar woon in zeist (in zo'n flat van de ssh, weet niet of je het kent;)). Stuur anders maar een pb'tje voor mn emailadres, dan kunnen we zo een keertje misschien wat afspreken;)
April 2010 diagnose coeliakie

Dance

• Full Member
« Reactie #2 Gepost op: september 02, 2011, 12:12:26 »
Wat leuk!
Ik woon in Amsterdam maar kan jullie alvast aanraden: de oude muntkelder, pannekoekenrestaurant op de oude gracht, Utrecht! Heerlijke glutenvrije pannekoeken! en iedere dinsdag studentenkorting: onbeperkt eten voor 10 euro!

Tof-feetje

• Full Member
  • Jose
« Reactie #3 Gepost op: september 02, 2011, 12:15:35 »
De Zakkendrager is ook een heel leuk klein restaurant in Utrecht(zit in de zakkendragersteeg die grenst aan de oude gracht). Ik woon of studeer niet in Utrecht maar in Den Haag dus daar kan ik je niet mee helpen(je mag best eens in Den Haag komen eten hoor, weet alleen dat de trein verbinding een ramp is).
Al bijna mijn hele leven glutenvrij.

Marjosje

• Jr. Member
  • **
« Reactie #4 Gepost op: september 02, 2011, 13:40:28 »
Handig die adresjes;) Dance, weet jij nog leuke adresjes in amsterdam om te gaan eten? paar vriendinnen wonen daar en het is altijd makkelijk om te hebben;)
de treinverbinding den haag utrecht, maar ook leiden utrecht is echt een ramp inderdaad;)

Weidelied

• Jr. Member
  • **
« Reactie #5 Gepost op: september 02, 2011, 23:36:31 »
Hoi,