Auteur Topic: Coeliakie Special in de Metro  (gelezen 4419 keer)

Kleio

• Jr. Member
  • **
  • Geslacht: Vrouw
Re:Coeliakie Special in de Metro
« Reactie #15 Gepost op: juni 01, 2011, 10:27:21 »
Ik kreeg de bijlage vandaag van een collega! Heb die nadat ik het zelf heb gelezen op onze leestafel voor de collega's gelegd. Fijn om dat op die manier te kunnen gebruiken!

@aatje, ook als kinderen al wat ouder zijn, is het fijn als je moeder of vader zoiets doet! Hij zal het vast fijn vinden. Mijn moeder zorgt zo af en toe ook nog voor mij als 29-jarige als ik vermoeid thuis zit. Komt ze even moederen. Super lief! :duimop:
Sinds 23 mei 2011 bekend met coeliakie en met gv-dieet begonnen.
Dochter E heeft de genen niet. Dochter J moet nog getest worden.
- live life to the fullest!-

-aatje-

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
  • van zaadje tot bloem
« Reactie #16 Gepost op: juni 01, 2011, 12:51:41 »
wat een goed idee! ik moet ook zo naar het werk,kan ik de metro ook gelijk in de kantine neer leggen  :duimop:

@Kleio super voor je  :duimop: . Hij was er ook blij mee  :) , het maak ook niet uit hoe oud je bent,je vind het altijd fijn als je moeder je zo nu en dan verwent of er voor je is als je het nodig hebt   :knuf2:
coeliakie sinds 12 april 2007,marsh 3c

ééneiige tweelingzus van Ceetje,ook hier op het forum

toensie

• Full Member
    • Mijn Blog
« Reactie #17 Gepost op: juni 01, 2011, 20:17:00 »
Mijn man hed hem mee genomen uit de bus. Echt super, zo'n groot deel van de krant eraan besteed, daar kan je nog maar moeilijk omheen ;)
Groetjes Jose,  Mama van Firyel (4jaar) die sinds eind nov. 2010 de diagnose Coeliakie heeft gekregen. Kijk hier voor ons hele verhaal http://levenzondergluten.blogspot.com/