Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
mei 21, 2013, 13:41:01
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Coeliakieforum
|-+  Coeliakie
| |-+  Restaurants en uitgaan
| | |-+  Zelf taart meenemen café/restaurant Utrecht
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Zelf taart meenemen café/restaurant Utrecht  (gelezen 990 keer)
willeemijnnn
Full Member
Geslacht: Vrouw

« Gepost op: augustus 11, 2011, 12:57:59 »

Hallo!

Over een paar weken wil ik (samen met een vriendin) mijn verjaardag vieren in een café/restaurant in Utrecht.
Ik zou graag zelf een glutenvrije taart mee willen nemen, maar dit mag natuurlijk lang niet overal.
Ik heb De winkel van Sinkel al gemaild, maar bij hen is het niet mogelijk (ze kunnen wel zelf voor glutenvrij gebak zorgen, maar ik wil mijn vriendinnen graag een echt lekkere taart geven ipv gewoon een stuk cake/gebak).
Weet iemand in welk café of restaurant in Utrecht het mogelijk is om zelf je (glutenvrije) taart mee te nemen? smile

Bedankt alvast (:

Glutenvrij sinds september 2005
wallie
Gold Member

« Antwoord #1 Gepost op: augustus 11, 2011, 14:17:19 »

pff, wat een moeilijke casus is dit, het lijkt mij als je uit ga, dat je gebruik maakt van het assortiment die daar verkocht worden, ik neem zelf wel altijd mayo en ketup mee, maar dat is volgens mij toch wat anders dan een hele taart. Ik weet het niet hoor. Ken je geen café waar je regelmatig komt, dan gaat het denk ik wat makkelijker, en anders gewoon thuis je verjaardag vieren.
Mam van een kanjer!
Sr. Member

« Antwoord #2 Gepost op: augustus 11, 2011, 19:57:01 »

Misschien zou je het eens bij Zizo kunnen proberen. Aan de oud gracht. Word gerund door verstandelijk gehandicapten en vaak staat zo'n organisatie meer opens voor iets wat anders is.
persoonlijk zou ik ze overigens wel een kleine vergoeding of compensatie aanbieden.
Wij hebben dit ook wel eens in een restauirant gedaan voor mijn zoon een eigen frikandel meegenomen en daar klaar laten maken voor een klein bedrag.

http://www.zizo-online.net/

En anders gezellig naar Amersfoort voor GV high thea dat schijnt echt super te zijn.

Kleine man (mei 08) sinds 8-10-10 Lact.vrij (gaf enige verbetering de 1e 1,5 week) en sinds 2-11-10 GV en knapte van het GV direct op!Uiteindelijk geen coeliakie (ondanks: risicopatient, veel typerende klachten en antistof in bloed) maar glutenALLERGIE?! Nu GV, LV, SV nog veel aan het tobben
kim2011
Newbie
*

« Antwoord #3 Gepost op: augustus 27, 2011, 11:30:56 »

Misschien is het al te laat, maar bij cafe de zaak in utrecht kun je je eigen eten meenemen. en ook feestjes vieren smile Anders misschien leuk voor een andere keer.
willeemijnnn
Full Member

« Antwoord #4 Gepost op: september 14, 2011, 19:43:13 »

Bedankt voor jullie antwoorden nog! knipoog Gelukkig was het lekker weer die dag, dus we hebben gewoon taart gegeten op een bankje, was ook gezellig. Daarna zijn we wat gaan drinken bij De winkel van Sinkel, dus het was alsnog een geslaagde verjaardag. grijns

Glutenvrij sinds september 2005
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte