Auteur Topic: 1 ei is geen ei... 2 ei is een half ei... 3 ei is een paaaaaasei!!!  (gelezen 10010 keer)

tine

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
  • Nulglutendieet
Re:1 ei is geen ei... 2 ei is een half ei... 3 ei is een paaaaaasei!!!
« Reactie #30 Gepost op: maart 10, 2011, 13:52:18 »
Alle schuimpjes Van Astra Faam/ Frisia bevatten MGD. AH had met de kerst schuimrondjes voor desserts daar zat volgens mij geen MGD in, maar ik heb nu nog niet zoiets gezien.

Ik zag bij www.glutenvrijemarkt.nl dat er paasschuim bestond. Misschien dat die wel goed zijn :?
Mijn zoon (20) en ik eten allebei glutenvrij. Wij zijn extreem gevoelig voor sporen van gluten (via besmetting, tarwe-derivaten en hulpstoffen). Ik ben wetenschapsredacteur voor het Glutenvrij Magazine van de NCV.

* astrid *

• Gold Member
« Reactie #31 Gepost op: maart 12, 2011, 22:17:24 »
 ;) glutenvrijemarkt.COM anders doet ie het niet ;-)

en JAAAAA ze zijn ook MDG vrij!!! k zag dat de spritsen van HEJA ook MDG vrij waren ;-) :D
naëll: 20-11-2007<br />julynn: 20-09-2009<br /><br />- gestrand -

roosmarijn

• Newbie
  • *
« Reactie #32 Gepost op: maart 13, 2011, 16:12:07 »
Veel paaseitjes en figuurtjes van de Hema zijn volgens mij ook glutenvrij, en als het niet zo is dan wordt het vermeld.

MirjamH

• Gold Member
    • Ik ben glutenvrij
« Reactie #33 Gepost op: maart 14, 2011, 12:46:14 »
3x eitjes zoeken, brunchen, lunchen, gourmetten.... 

Ga je thuis lunchen/brunchen of bij iemand anders?
Dat lijkt me het moeilijkste. Juist met Pasen zijn er zo veel lekkere broodjes. En om daar een lekker alternatief voor te verzinnen...
De glutenvrije croissants zijn toch niet zo lekker als de echte.

Coeliakie geconstateerd mrt. 2007, na 3 maanden zeer ernstige klachten en 14 jaar hele lichte klachten. Dochter Eva (geboren mei 2008) doet mee aan Prevent CD onderzoek. Wel HLA-DQ8, geen coeliakie. Dochter Mirthe (geboren jan. 2011) coeliakie geconstateerd oktober 2012. http://ikbenglutenvrij.nl

Mrk

• Sr. Member
« Reactie #34 Gepost op: maart 14, 2011, 12:57:34 »
Ik had de gv croissants ook met het kerstontbijt, Teun at liever zijn schär brood  :duimlaag:.