Auteur Topic: Glutenvrij eten bij Cherry in Hengelo (O) op 14 November 2010.  (gelezen 11738 keer)

fish

• Sr. Member
  • Geslacht: Vrouw
Re:Glutenvrij eten bij Cherry in Hengelo (O) op 14 November 2010.
« Reactie #30 Gepost op: november 15, 2010, 18:45:04 »
Aplaus voor cherry.
Ik ben er vaker geweest maar kon gisteren niet. Helemaal super dat jullie het zo naar de zin hebben gehad.

Hebben ze de gv kaart mischien nog wat uitgebreid? Niet dat dat nodig was want ik kon altijd al moeilijk kiezen, zoveel lekkers  :duimop:
November 2006 na jarenlang sudderende klachten: diagnose coeliakie, marsh 3b, tevens lactose beperking.

Adreg50

• Gold Member
  • Lachen is gezond
« Reactie #31 Gepost op: november 15, 2010, 18:54:56 »
Ja deze geven we een warme douche  :D kijk je even op www.cherry.nl daar staat de menu kaart ook op, ze hadden schnitzels van Sanders erg lekker, ;)
Sinds januari 2004 coeliakie gediagnostiseerd.

fish

• Sr. Member
« Reactie #32 Gepost op: november 15, 2010, 18:57:31 »
 :lol2: haha, die site verteld je vanalles over microschakelaars en muizen,  ;) nou, als ze maar gv zijn he. Ik zal even zoeken naar de juiste site.
November 2006 na jarenlang sudderende klachten: diagnose coeliakie, marsh 3b, tevens lactose beperking.

fish

• Sr. Member
« Reactie #33 Gepost op: november 15, 2010, 18:59:13 »
www.cherrynederland.nl  moet het zijn. Zal eens even goed naar de kaart kijken.

fish

• Sr. Member
« Reactie #34 Gepost op: november 15, 2010, 19:11:15 »
Nou,  :wow: moet er binnenkort maar weer eens aanschuiven.

Met het hele team lijkt me ook leuk, eh, lekker :eten9: daar zitten een paar flinke eters bij en daar bij Cherry zijn ze niet kinderachtig met hun porties :eten4: mijn collega's weten daar wel raad mee. en ik zelf ook wel :D Leuk vooruitzicht

Adreg50

• Gold Member
  • Lachen is gezond
« Reactie #35 Gepost op: november 15, 2010, 19:56:44 »
www.cherrynederland.nl  moet het zijn. Zal eens even goed naar de kaart kijken.
bedankt voor het veranderen. ;)

Ellie

• Gold Member
« Reactie #36 Gepost op: november 15, 2010, 22:41:36 »
Het was heel erg leuk, we gaan hier beslist nog een keer eten  :duimop:
Heel fijn dat ze ook rekening hadden gehouden met tarwezetmeelvrije mensen!

Ik had de gyrosschotel met als toetje een ijscoupe en mijn vriend had de varkenshaas. De varkenshaas was trouwens echt lekker sappig en gewoon fatsoenlijk medium. In sommige restaurants krijg je rood vlees soms helemaal doodgekookt  :x
En inderdaad prima porties, zelfs voor twee hongerige (ex-)studenten.
()_()
(^.^)
'(")(")'

Cherry

• Newbie
  • *
« Reactie #37 Gepost op: november 18, 2010, 22:40:09 »
Voor ons is het superleuk om deze reacties tot ons te nemen. Het was een meer dan geslaagde 1ste keer. Wij kijken uit naar een volgende zondag ergens eind Januari om weer zo'n dag te organiseren. Wij kiezen dan "waarschijnlijk" voor een hele dag met de mogelijkheid van een uitgebreide brunch en later op de dag weer een warme maaltijd. De reacties op de dag waren ook al TOP, iedereen was wel enthousiast en dat doet ons goed. Ook voor ons was zo'n eerste keer best spannend, we hebben er ook weer van geleerd dat sommige zaken anders moeten, maar leuk was het voor ons zeker ook.
De broodjes van JK-foods.nl met onzed eigen Knoflooksaus en kruidenboter van Hela vonden gretig aftrek. Joyce de eigenaresse van JK-foods.nl is een leuk mens die superadviezen geeft. Je kan gewoon bij hun bestellen en via ideal betalen, dan heb je het binnen 2 dagen in huis. Het is superlekker brood en weer eens wat anders dan Char of Procelli. Mooi dat iedereen heeft genoten. Groeten, Peter & Annemiek Boereboom.

Renate48

• Gold Member
« Reactie #38 Gepost op: november 18, 2010, 22:59:13 »
Annemiek en Peter, mag ik jullie heel hartelijk bedanken voor alle moeite die jullie genomen hebben om deze afgelopen zondag tot een geslaagde dag te maken voor alle coeliaken uit de wijde omgeving.
Ik vond dat stokbroodje echt heel lekker en dat als niet-coeliaak.
Man heeft in
juli'08: lage HB-waarde tijdens test Sanquin
december"08: diagnose Marsh IIIB
geen klachten alleen bloedarmoede en osteoporose

Adreg50

• Gold Member
  • Lachen is gezond
« Reactie #39 Gepost op: november 19, 2010, 09:28:27 »
Peter en Annemiek, hebben jullie de foto's gekregen die ik jullie gestuurd heb, het was fantastisch, wat gedreven zijn jullie, en de caramelsaus bij de cake en het ijs, was heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk.  :duimop:

Veldson

• Sr. Member
« Reactie #40 Gepost op: november 19, 2010, 10:41:01 »
Leuk! We konden laatst niet. Maar als het in januari nog een keer wordt georganiseerd zijn wij ook van de partij! :)
moeder van 3 kinderen (2005),  (2006) en (2009). <br />Bij de middelste is in nov 2007 coeliakie vastgesteld.<br />Ikzelf en de jongste hebben de genen niet. De oudste wel, maar zij heeft geen klachten

nancy G

• Jr. Member
  • **
« Reactie #41 Gepost op: november 19, 2010, 17:13:11 »
Wij ook!!! helaas kon ik de 14e niet maar mocht het in januari plaats vinden ben ik van de partij met ons gezin!  :jump:
al 30 jaar darmklachten, nu een zeer laag HB en ijzerwaarden, 2009 biopt, zeer klein vermoeden coeliaki..waarden bljven dalen nu 4 maanden streng gv eten. Jan.2011 nieuwe biopt en bloedwaarden bepalen.Sinds dieet geen darmklachten

fish

• Sr. Member
« Reactie #42 Gepost op: november 19, 2010, 19:29:15 »
Bedankt Annemiek en Peter, voor ook nog eens een goede en voor mij nieuwe site met gv producten, de kerststol ziet er erg lekker uit en al die kleine verpakkingen van koeken zie ik ook wel zitten. Weet niet of de weegschaal hier blij van wordt maar ik wel  :D