Auteur Topic: Europaad  (gelezen 2143 keer)

Aad

• Jr. Member
  • **
  • Viva Espana
    • Livaad
Europaad
« Gepost op: september 06, 2010, 20:47:11 »
Afgelopen weken heb ik van een aantal enthousiaste ex-vakantiegangers foto's en tips binnen gekregen van glutenvrije producten die in het verre buitenland te koop was en het vermelden daarvan de moeite waard was.  Daarom komt eerdaags een nieuwe hoofdstuk in Livaad: Europaad.
U kunt daar tips en foto's of website adressen opgeven van dat overheerlijke broodje, pizza, koekje of ander lekkere dingen die uitsluitend in uw vakantie land te koop is. Vermeld daarbij ook waar dit te koop is.

Ik heb wat informatie uit o.a. Noorwegen en Zweden binnen gekregen maar ik verzoek deze inzenders nogmaals mij een mailtje met de info te sturen.

Zodra Europaad gereed is voor publicatie, laat ik het weten.

eefje*

• Sr. Member
Re:Europaad
« Reactie #1 Gepost op: september 06, 2010, 21:24:34 »
Dag Aad,

Misschien zijn de bijlage ook wat voor jou. Gekocht in de Italiaanse supermarkt tussen de normale producten.

Ilona
Glutenvrij ;)

Aad

• Jr. Member
  • **
  • Viva Espana
    • Livaad
« Reactie #2 Gepost op: september 09, 2010, 20:31:20 »
Dank voor de foto van de taart. De andere foto zijn producten die, zij het van een ander merk, ook in Nederland te koop zijn, dacht ik.

eefje*

• Sr. Member
« Reactie #3 Gepost op: september 09, 2010, 20:38:32 »
Ja volgens mij wel, maar als huismerk van een supermarkt was dit.
Glutenvrij ;)

Lirio

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: september 10, 2010, 11:39:02 »
Ja was ook niet erg duur vond ik. Ik heb die dingen ook gekocht in Italie :) Vooral die zoute stokjes zijn lekker als je ze dipt in beetje olijfolie mmmm
19 juni 2007 Diagnose Coeliakie. Onmeetbaar hoge antistoffen in bloed. Marsh 3b/c.
2013: diagnose prikkelbare darm
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get"