Thijsonwijs
Newbie

|
 |
« Gepost op: juli 29, 2010, 23:23:16 » |
|
Met de hele familie uit eten na een dagje weg? Door de glutenvrije friet en snacks kan iedereen mee-eten!  Snacksalon "De Schelp" Spireastraat 2 2371 NA Roelofarendsveen tel: 071-3312454 of kijk op : http://www.schelp.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thijsonwijs
Newbie

|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: augustus 04, 2010, 10:45:17 » |
|
Het was netjes geweest als je even toestemming had gevraagd om deze reclame te plaatsen. (Misschien toch eens de forumregels doorlezen voordat je op accoord klikt?)
Welke glutenvrije snacks zitten er in het assortiment? Op jullie kaart kan ik niets ontdekken maar wellicht kijk ik er overheen?
Eroverheen kijken kan makkelijk. Standaard proberen we altijd Frikandellen, kroketten kipnuggets en mexicano's in huis te hebben De friet is bijna altijd glutenvrij, maar meld dit wel even want dan houden we er nog even extra rekening mee!we zijn zelf ook nog aan het aftasten waar de meeste vraag naar uit gaat. Dus alle tips zijn natuurlijk ook welkom. Groeten Thijs
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thijsonwijs
Newbie

|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: augustus 04, 2010, 22:55:56 » |
|
Uhm sorry hoor; verpakken deze zoveel mogelijk apart?!?! Moet altijd apart, anders is het niet meer glutenvrij  Deze gaan altijd in apparte tassen. Het kan voorkomen dat er meerdere gv-snacks (2 frikandellen o.i.d.) bij elkaar in een verpakking. dat bedoelde ik ermee. sorry voor de onduidelijkheid.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|