Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
september 05, 2010, 13:47:13
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  Het coeliakieforum
|-+  Coeliakie
| |-+  Vakantie, kamperen, hotels en diverse landen
| | |-+  weekendje hotel Ned/Bel
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: weekendje hotel Ned/Bel  (gelezen 440 keer)
moepie
Newbie
*

« Gepost op: juli 07, 2010, 15:36:13 »

Hallo mede-coeliaken..smiley

Ik ben bijna 30 wk zwanger, en wil nog ff lekker een weekendje weg in Ned.
Nog even samen erop uit.
Een heel actief weekendje zal het niet worden, maar gewoon ff rust/natuur/strand...

Hebben jullie goede ervaringen bij hotels in Ned/bel wat je mij zou kunnen aanraden??
Met een glutenvrj ontbijt/diner??
Ik heb nl zin in een ongecompliceerd weekendje genieten!!!!!!!!!!

Ik ben reeeeeeeuze benieuwd!!
Cisjuh
Full Member
Geslacht: Vrouw

« Antwoord #1 Gepost op: juli 07, 2010, 16:08:06 »

Kijk eens op livaad.nl -> Horecaad, daar kun je hotels opzoeken en ervaringen lezen.

Coeliakie sinds  okt. '07
Erfelijkheidsfactor in de familie boven de 60%
moepie
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: juli 07, 2010, 16:12:15 »

Had ik al gedaan...
Is MEGA lange lijst....
veel dingen zijn ook wel al wat gedateerd...
Was gewoon benieuwd naar JULLIE ervaringen en tips ( na daaaaaagen googlen, livaad-en enz...)
Cisjuh
Full Member

« Antwoord #3 Gepost op: juli 07, 2010, 16:19:01 »

Hihi oké. Ik ben zelf wel naar het Atlantic hotel geweest in Kijkduin (aan zee). GV ontbijt goed verzorgd, keuze uit crackers/brood/cake bij ontbijt.
Vaak zeggen ze wel je kan beleg bij het buffet halen maar ik vraag altijd om een apart schaaltje, doen ze ook niet moeilijk over.

En bij het NH Hotel in Maastricht was het wat minder aantrekkelijk qua ontbijt, dat brood kwam bij de AH weg ofzo, die kleine plakjes die erg droog zijn. 3 dubbel beleg helpt dan een beetje.

Je kan ook proberen te vragen of je je eigen brood mee mag nemen als je die moeite wilt nemen.

Coeliakie sinds  okt. '07
Erfelijkheidsfactor in de familie boven de 60%
Lirio
Gold Member

« Antwoord #4 Gepost op: juli 07, 2010, 20:05:44 »

Hotel Meyer in Bergen aan Zee. Letterlijk naast het strand, gezellig, goed eten. Niet zo duur.
http://www.hotelmeyer.nl/

19 juni 2007 Diagnose Coeliakie. Onmeetbaar hoge antistoffen in bloed. Marsh 3b/c.
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get"
kakikarin
Sr. Member

Coeliakie marsh 3b feb 2007 gv, hypothyreoidie

« Antwoord #5 Gepost op: juli 07, 2010, 23:07:15 »

Hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee, geweldige kok en goed ontbijt.

Groeten karin

KArin, sinds Febr. 2007 coeliakie, marsh 3b
hypothyreoidie. En RA
dropje
Gold Member

Geit neet besteit neet!

« Antwoord #6 Gepost op: juli 14, 2010, 14:09:22 »

Wat leuk om te lezen, ben benieuwd waar je uiteindelijk heen gaat!
Ik zit in precies dezelfde situatie en ben ook op zoek om nog even samen weekendje weg te gaan.

Ik ben nu 30 weken zwanger en wil begin augustus nog ff samen weg (dan dus 34 weken).

Hotel Meyer in Bergen aan zee is echt super! Hebben daar ook wat luxere kamers (suites) met bubbelbad, zee zicht, balkon etc of appartementen en is goed verzorgd maar niet duur en heerlijk Gv eten.

Ik zat echter meer te denken aan een stad of zo omdat we dan naar de film etc kunnen en eens even wat winkelen, uiteten etc. Juist de dingen die straks met kindje moeilijker zullen zijn om samen te doen tijdens een weekendje weg.

Echter ik vind in livaad ook niet echt iets actueels waar ik meteen warm van loop.
Ik dacht nog aan hotel figi in zeist ik heb gehoord dat die GV kunnen en daar zit een bioscoop naast. Iemand hier ervaring mee?
Ben trouwens ook eens in Bilderberg hotel geweest in scheveningen was niet geweldig Gv maar ik neem meestal crackers mee en neem daar dan beleg. Daar was zwembad in kelder en een goed restaurant in de haven waar ik heerlijk gv gegeten heb. Ook bioscoop om de hoek of kuren in kurhaus.

Diagnose coeliakie Marsh 3b mei 2006.
Mei 2007 geen coeliakie meer zichtbaar bij biopt maar voel me nog niet top.
jan 2009, na 2 1/2 jaar GV echt het gevoel de oude te zijn! Heerlijk! Ik blijf dus dieten zoals nu en dan blijft het hopelijk goed gaan
moepie
Newbie
*

« Antwoord #7 Gepost op: juli 14, 2010, 16:56:47 »

Ohh das grappig!!!
Ja, ik vind heel vaak dat adressen en ervaringen niet echt actueel meer zijn.

Ik moet zeggen dat wij juist een omgeving zoeken waar rust is (komen zelf uit drukke stad) en wil even relaxen. Ipv slenteren door de stad enz....

Wij hebben uiteindelijk (mbv livaad) hotel greenside op Texel geboekt. Vind een eiland toch wel ultiem vakantiegevoel.
Ga zo meteen even het hotel mailen ivm ontbijt enz...(had het wel aangegeven op reserveringsformulier!)
Moet zeggen dat ik texel geboekt heb omdat er veel adresjes op livaad stonden waar je gv kan eten!! ( aardig recent)....

meestal neem ik inderdaad zelf brood mee, en ontbijt met ei, fruit, yoghurt en het beleg van het hotel!

Zeist hhebben wij een camping, en de omgeving is errug mooi!!!!in amesfoort (dichtbij) kan je gv high teaen/taart bestellen bij something else, en bij rhijnauwen kan je heel goed gv pannenkoeken eten!!

ben benieuwd wat jij gaat boeken!!!!
dropje
Gold Member

Geit neet besteit neet!

« Antwoord #8 Gepost op: juli 16, 2010, 09:31:20 »

Zijn jullie eigenaar van een camping in zeist? Ik heb als student in zeist gewoond en later op terugweg uit scandinavie op camping in zeist gelogeerd met eigenlijk maar 1 doel.... haha (was toen nog niet GV) en dat was lekker naar Dell Italia daar kun je toch zo lekker italiaans eten maar helaas niet GV.

Ben jij erg gevoelig? Dat vraag ik ivm something else, lijkt me namelijk heel leuk.

Waneer ga je naar texel?

Diagnose coeliakie Marsh 3b mei 2006.
Mei 2007 geen coeliakie meer zichtbaar bij biopt maar voel me nog niet top.
jan 2009, na 2 1/2 jaar GV echt het gevoel de oude te zijn! Heerlijk! Ik blijf dus dieten zoals nu en dan blijft het hopelijk goed gaan
kakikarin
Sr. Member

Coeliakie marsh 3b feb 2007 gv, hypothyreoidie

« Antwoord #9 Gepost op: juli 16, 2010, 13:14:14 »

Ik heb met iemand van Something Else een glutenvrije workshop high tea gevolgd, en zij is helemaal op de hoogte van het glutenvrije dieet. Er wordt daar dus regelmatig een high tea georganiseerd en anders is er altijd wel glutenvrije taart heb ik van haar begrepen.

Texel is inderdaad geweldig wat betreft glutenvrij eten. Volgens mij heb ik de adressen toen in livaad gezet.
Anders kloppen ze nog steeds  duim omhoog.
Groeten karin

KArin, sinds Febr. 2007 coeliakie, marsh 3b
hypothyreoidie. En RA
leentje
Newbie
*

Een top forum !

« Antwoord #10 Gepost op: juli 28, 2010, 23:55:01 »

Tja, nogmaals: Hotel Meyer in Bergen aan zee. Super!!

Leentje,
Moeder van een gv-dochter(1993), gv sinds 1998.
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte