Auteur Topic: camping de paal - bergeijk  (gelezen 5381 keer)

peet

• Jr. Member
  • **
camping de paal - bergeijk
« Gepost op: mei 08, 2010, 20:23:33 »
Hoi

Wij gaan dit jaar voor het eerst kamperen en hebben een plek gereserveerd op camping de Paal in Bergeijk.
We hebben bij de camping zelf geinformeerd naar mogelijkheden op het gebied van gv, maar ik heb nog geen antwoord gekregen  op mijn vragen. Ik ben benieuwd of er iemand ervaringen heeft met deze camping.

groetjes
Petra
Nikki, geb febr 2007, coeliakie febr 2009, 2x DQ 2.5, marsh IIIb
Daan, geb maart 2009, 2x DQ 2.5, deelnemer prevent CD onderzoek
Isa, geb november 2011, 2x DQ 2.5

yvonnezet

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
Re:camping de paal - bergeijk
« Reactie #1 Gepost op: mei 08, 2010, 22:19:51 »
Geen ervaring mee, anders even bellen of alles zelf meenemen of zoeken in de buurt naar een winkel die gv spul verkoopt.
Moeder van Susanne(14-10-1998) en Isabelle(27-11- 2000). Bij Isabelle in maart/mei 2006 veel antistoffen gluten in bloed. In juni 2006 biopt, geen afwijkingen. Toch op glutenvrij dieet. Sinds okt 2006 ook tarwezetmeelvrij en in januari 2007 definitief coeliakie vastgesteld na kleuring van biopt.

peet

• Jr. Member
  • **
« Reactie #2 Gepost op: mei 08, 2010, 23:19:40 »
Ik kreeg vanavond een reactie dat er glutenvrije frietjes verkrijgbaar zijn, dat er ola raketjes verkocht worden en dat we evt gebruik mogen maken van de vriezer van de camping. Ook gv eten in het restaurant lijkt tot de mogelijkheden te behoren. Klinkt alvast goed allemaal. We hebben er heel veel zin in.

Keon mama

• Full Member
« Reactie #3 Gepost op: mei 15, 2010, 14:28:34 »
vaak werkt het beter als je zelf suggesties aandraagt. Veel koks weten niet precies wat je bedoelt, als je dan bv vraagt om een omelet oid weten ze ineens dat ze dat voor je kunnen doen.
Heb het nu al meerdere malen meegemaakt, als je vraagt "kunt u iets glutenvrij aanbieden" moeten ze vaak even slikken, als je er voorbeelden bij geeft is het bijna altijd mogelijk.
Chantal, mama van Keon (6-1-03) en Tika (3-1-06), Keon heeft in augustus 2008 de diagnose coeliakie gekregen, in juli 2011 is gebleken dat de diagnose onjuist was. Wij zijn nu weer een glutenvol gezin.

laatje70

• Newbie
  • *
« Reactie #4 Gepost op: mei 28, 2010, 19:39:23 »
wij zijn net terug van de meivakantie op de paal. Het is echt een heeeeele leuke camping, de kinderen vermaken zich prima. Wij hebben niet in het restaurant gegeten dus daar geen ervaring mee. Frietjes worden in cafetaria apart gebakken dus dat was oke. Verder hebben ze een vrij grote sparmarkt, waar ik in ieder geval elke dag mijn boodschapjes heb gedaan. Het glutenvrije brood, pasta, koekjes ed had in natuurlijk zelf meegenomen.
In het restaurant/cafe staat een ijscokar waar voorverpakte ijsjes zijn te verkrijgen, verder is Alberth Heijn en Aldi in het dorp aanwezig.
Veel plezier
angela

peet

• Jr. Member
  • **
« Reactie #5 Gepost op: juni 02, 2010, 20:08:36 »
Dat klinkt goed! We hebben er zin in!
Bedankt voor de tips!

groetjes petra

Hennyl

• Newbie
  • *
« Reactie #6 Gepost op: augustus 09, 2012, 10:16:44 »
Een beetje een late reactie, maar bennet pas lid.

Wij zijn net terug van camping de paal.
De chefkok is tevens een dieetkok er zijn in het restaurant verschillinde gerechten verkrijgbaar.
Het is verstandig om te reserveren en het te melden ivm met de drukte.

hopelijk heeft iemand hier nog iets aan

tantenaatje

• Full Member
« Reactie #7 Gepost op: augustus 12, 2012, 11:41:53 »
Laat ik hier nou 18 jaar in de buurt hebben gewoond.. Jammer dat ik het te laat las maar de kok is inderdaad bekend met coeliakie en allergieŽn. De AH in het dorp is ook goed bevoorraad!

willeke000

• Newbie
  • *
    • www.willekepoeliejoe.nl
« Reactie #8 Gepost op: augustus 09, 2014, 20:05:43 »
ik als coaliakie patient & medewerker van de campingwinkel op camping de paal, kan nu ook vrolijk meedelen dat ze ook glutenvrije stroopwafels en kanjers hebben! Dankzij mij zijn ze opzoek gegaan om ook glutenvrije producten te kunnen verkopen. En de prijs vind ik erg ik nog redelijk goedkoop, niet geheel onbelangrijk: de koeken zijn erg lekker! En ook weet ik dat ze in het restaurant erg goed bekend zijn met de allergie.

dropje

• Full Member
  • Geit neet besteit neet!
« Reactie #9 Gepost op: januari 14, 2015, 21:16:31 »
Ik heb er idd een heerlijk stoofpotje gegeten, zou er zo weer terug gaan!
Diagnose coeliakie Marsh 3b mei 2006.
Mei 2007 geen coeliakie meer zichtbaar bij biopt maar voel me nog niet top.
jan 2009, na 2 1/2 jaar GV echt het gevoel de oude te zijn! Heerlijk! Ik blijf dus dieten zoals nu en dan blijft het hopelijk goed gaan