|
|
|
|
lucia
Full Member

Place Personal Text Here
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: juli 25, 2010, 18:18:46 » |
|
Ik heb de boel netjes de zelfde dag nog terug gestuurd, maar kreeg gisteren een mail dat ik nog niets had opgestuurd! Blijkbaar is het kwijt geraakt met de post.
Heeft iemand nog een adres (liefst mail) waar ik een bericht kwijt kan, want de mail die ik kreeg had een noreply adres zodat ik nergens iets kan melden.
Kan iemand anders trouwens nog iets met mijn speeksel inclusief naam en geboortedatum doen? Zou niet weten wat een postbode er mee moet, maar er zijn genoeg gekken die mijn DNA ergens voor kunnen gebruiken...
|
|
|
|
|
|
Bij toeval in 2001 coeliakie ontdekt na jarenlange onbegrepen klachten. Beginnende botontkalking en allerlei andere "vage" klachten als gevolg.
|
|
|
|
|
lucia
Full Member

Place Personal Text Here
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: juli 26, 2010, 12:53:42 » |
|
stuur anders een persoonlijk bericht, dat kan toch zonder dat er verder gegevens worden uitgewisseld?
|
|
|
|
|
|
Bij toeval in 2001 coeliakie ontdekt na jarenlange onbegrepen klachten. Beginnende botontkalking en allerlei andere "vage" klachten als gevolg.
|
|
|
|
|
lucia
Full Member

Place Personal Text Here
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: juli 26, 2010, 18:19:21 » |
|
Ik heb ondertussen contact gehad, ik vond toch ergens op internet een adres (wat je daar niet al kan vinden...) en ze mailden meteen terug. Het was een foutje, het is goed bij hen aangekomen maar verkeerd verwerkt. Dus alles is oké. Er loopt niet iemand rond die met mijn DNA gekke dingen wil doen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lucia
Full Member

Place Personal Text Here
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: juli 28, 2010, 09:03:22 » |
|
Ach ja, wat ze al niet kunnen met mijn speeksel. het is toch een wonderlijke wereld.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lucia
Full Member

Place Personal Text Here
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: juli 30, 2010, 10:23:39 » |
|
Blijkbaar gaat de administratie daar niet helemaal vlekkeloos. Nou ja, als alles achteraf maar in orde komt. Moet er voor je dochter een ander potje worden geleverd omdat ze nog maar zo klein is? Vraag me af hoe je daar spuug van op kan vangen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|