Auteur Topic: leve de zorgmakelaars  (gelezen 1293 keer)

nilistba

• Newbie
  • *
leve de zorgmakelaars
« Gepost op: november 03, 2009, 15:19:28 »
een paar dagen geleden heb ik verteld dat we al 3 maanden zitten te wachtten op een biopsie. Ik kreeg toen het advies om de verzekering te bellen en dat hebben we gedaan en in een keer is er dan wel zicht op de wachtlijst en staan we erop voor 25 november, het duurt nog wel even maar er is een data inzicht!!
Toch raar dat je er iemand voor in moet schakelen...

Dus we hoeven niet meer lang te wachtten, ik moet eerlijk zeggen dat het een heel dubbel gevoel is! Bij de gedachte alleen dat ons mannetje dit moet ondergaan :cry en het wachten op de uitslag :duimlaag: :duimop: :O
En dan waarschijnlijk een leven lang op dieet, aanpassen en creatief met alles omgaan...

Terwijl we eerst alleen een groeibreuk in de curver hadden zijn er nu ook twijfels over zijn slaapgedrag en slecht luisterende oren ;) maar tegelijk is dan de vraag of dat niet bij de peuterpubertijd hoort? Ik word daar erg onzeker van ook omdat het een onbekende aandoening in de familie is.  Ook wij als ouders zijn getest maar de uitslagen waren negatief, positief voor ons dus. Heel vreemd en verwarrend allemaal!

Bedankt voor jullie reactie van vorige keer :duimop:!

Lisette
moeder van Stijn(3) en Bas(10mnd) Stijn is sinds 8-1-'10 op glutenvrijdieet. Ik word blij van glutenvrij!