Auteur Topic: Actie voor glutenvrije beschuit (van Bolletje)  (gelezen 3095 keer)

Dianne

• Jr. Member
  • Geslacht: Vrouw
Actie voor glutenvrije beschuit (van Bolletje)
« Gepost op: oktober 09, 2009, 11:43:32 »
Op het yahoo coeliakie forum was vandaag een oproep die ik graag op dit forum vermeld, want hoe meer mensen gaan stemmen voor glutenvrije beschuit van Bolletje, hoe meer kans op meer keuze voor ons.  :)

groetjes, Dianne

Dit is het bericht van het yahoo forum:

Hallo allemaal,

Dit bericht kwam ik tegen op de site van de NCV. Lijkt me de moeite waard om massaal op te gaan stemmen.

groetjes, ...

Heb je ook weer eens zin in een beschuitje met verse aardbeien? Geef dan nu snel je stem door voor hŤt Bolletje-idee voor 2010!

Bolletje is op zoek naar een idee voor een nieuw product en heeft hiervoor een wedstrijd uitgeschreven. Een van de inzendingen is glutenvrij beschuit. Het idee is te vinden via http://www.bolletje.nl/cat/idee/. Hoe meer stemmen, hoe meer kans dat het in de winkels komt te liggen! Breng dus snel je stem uit via http://www.bolletje.nl/728/ik-wil-bolletje-glutenvrije-bescuit/.

Op dinsdag 13 oktober gaat de stembus dicht. Op woensdag 14 oktober maakt Bolletje bekend welke vijf ideeŽn naar de finale gaan vanuit de publieksjury en welke vijf finalisten door de vakjury gekozen zijn. Het Bolletje bezoek vindt dan plaats in week 45, waarbij de finalisten niet alleen een rondleiding krijgen maar ook de mogelijkheid om de vakjury hun idee te presenteren. De juryleden geven vanuit ieders vakgebied tips om de ideeŽn, waar mogelijk natuurlijk, te verbeteren. De finalisten krijgen de mogelijkheid hun idee weer op de website te zetten, waarbij er de mogelijkheid is om het idee verder toe te lichten en eventueel bij te schaven op basis van het jurycommentaar. Het publiek (jullie dus!) mag dan van 12 tot 24 november weer stemmen. Het publieksoordeel wordt bekend gemaakt op woensdag 25 november. In de hierop volgende dagen worden stukje bij beetje de stemmen van de vakjury op de Bolletje-site gepubliceerd. Op dinsdag 1 december is dan bekend welk productidee in 2010 in de winkels zal liggen!
groetjes, Dianne

Lieske

• Gold Member
  • Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Re:Actie voor glutenvrije beschuit (van Bolletje)
« Reactie #1 Gepost op: oktober 09, 2009, 12:12:45 »
Moeder van Marcel(1976) en Mark(1985).Marcel heeft Coeliakie van de huid(Dermatitis Herpetiformis) en heeft een stofwisselings ziekte en mag geen pinda's,noten,gluten,koemelk,eieren, ve-tsin,chocolade,boekweitmeel,soja enz.

PUKKIE

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: oktober 09, 2009, 12:13:30 »
Hoi dianne,

Daar is al een topic over op dit forum...  ;)

Dianne

• Jr. Member
« Reactie #3 Gepost op: oktober 09, 2009, 12:54:32 »
hier is al een topic over  :)

http://www.coeliakieforum.nl/index.php?topic=14035.0

Sorry. Ik heb wel gezocht op het forum of ik er iets over kon vinden, maar ik heb het niet gevonden (ik heb vast bij de verkeerde onderwerpen gekeken), daarom heb ik het gemeld. Mijn excuses voor de overlast.
groetjes, Dianne

Lieske

• Gold Member
  • Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
« Reactie #4 Gepost op: oktober 09, 2009, 12:58:00 »
je hoeft je niet te verontschuldigen,beter 2 keer hetzelfde dan helemaal niet,zoiets is mij ook eens overkomen,en overlast is dit heus niet   ;)
Moeder van Marcel(1976) en Mark(1985).Marcel heeft Coeliakie van de huid(Dermatitis Herpetiformis) en heeft een stofwisselings ziekte en mag geen pinda's,noten,gluten,koemelk,eieren, ve-tsin,chocolade,boekweitmeel,soja enz.

soezepoes

• "Soes"-chef
  • Administrator
  • Gold Member
  • Don't worry, be happy !
    • Coeliakieforum
« Reactie #5 Gepost op: oktober 09, 2009, 14:10:50 »
Dit draadje sluit ik nu.  :)
Mijn lief T. heeft al 33 jaar coeliakie.

Ik voeg zelf nooit zout toe aan het eten en vermeld het daarom ook nooit in recepten. Houd daar dus rekening mee en voeg het naar eigen smaak toe.

Kijk voor mijn recepten ook op http://kookdewereldrond.blogspot.nl