ijzer te kort

<< < (2/3) > >>

Ajta:
Citaat van: pezel op oktober 04, 2009, 07:15:33

bedankt voor de reactie het is niet een geneesmiddel het is te koop bij de natuurwinkel het is op basis van kruiden.
zijn er meer mensen met coeliakie die ooit ijzer te kort hebben gehad en zo ja wat hebben jullie tot je genomen? :?

Ik heb ijzertabletten (en foliumzuur) gekregen van de MLD-arts. Ben er toen heel snel van opgeknapt.

pezel:
ik heb ook ijzertabletten maar mijn maag reageert er heftig op vandaar dat ik even door wil zoeken

MirjamH:
Ook ik heb een ijzer tekort. Ik drink elke dag een glas roosvicee ferro. Gewoon een lepel roosvicee, of door de yoghurt kan natuurlijk ook.

En in je voeding: Groene groentes bevatten veel ijzer, maar je lichaam heeft moeite om dit op te nemen. IJzer uit rood vlees (biefstuk) is een stuk makkelijker op te nemen!

Succes!

pezel:
goeie tip ;)
Knap jij al wat op nu je meer ijzer binnen krijgt?

mWhistle:
Wanneer ik google op Floradix en glutenvrij krijg ik een boel zites te zien waarop staat dat het glutenvrij is. Er blijken ook tabletten Floradix te bestaan.

Roosvicee Ferro vond ik zelf rotspul, de pest voor je tanden.

Maar die tarwekiemen hŤ? Nergens vind ik een ingrediŽntenlijst waar tarwekiemen genoemd staan, maar misschien loopt internet achter. Tarwekiemen zijn - zover ik weet-  inderdaad niet glutenvrij.

Navigatie

[0] Berichten index

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina