Hoi allemaal,
Allereerst wil ik complimenten geven aan degene die dit forum gemaakt heeft. Heel erg overzichtelijk en wat staat hier veel informatie op...echt super

.
Ik zal proberen in het kort mijn verhaal te doen.
Mijn naam is Kim, ben 30 jaar en moeder van zoontje Lenn van 8 maanden. Sinds mijn bevalling heb ik iedere dag buikpijn en erg wisselende ontlasting. Met deze klachten ben ik naar de huisarts gegaan en die gaf me medicijnen voor spastische darm en moest bloed laten prikken. Medicijnen hielpen niks en bloedtest kwam verder niet veel bijzonders uit alleen de waardes van voedselallergie waren heel licht verhoogt. Dus uiteindelijk doorgestuurd naar de internist. De internist heeft een echo gedaan van mijn organen maar hier kwam niets afwijkends uit. Ook is mijn bloed getest op glutenallergie maar ook hier kwam niets uit. Toen een ademtest moeten doen voor lactose en deze was heel erg verhoogd dus lactose intolerantie kreeg ik te horen. Ben meteen doorgestuurd naar een diėtiste in het ziekenhuis. Nu is het inmiddels bijna 8 weken geleden dat ik te horen kreeg dat ik LI maar ik blijf iedere dag buikpijn houden. Het is wel minder dan voor mijn dieet voor LI maar toch, het is er nog steeds. Ook wisselt mijn ontlasting nog erg. Vandaag moest ik terugkomen bij de diėtiste (moest eigelijk over 3 weken pas) omdat ze nu verder wil onderzoeken waar de klachten vandaan komen en moet over 1,5 week opnieuw naar de internist ipv 27 augustus. De diėtiste heeft nu sterkt het vermoeden dat het toch Coeliakie is ook al kwam er niets uit de bloeduitslagen. Alle klachten die wijzen daarnaar toe (iedere dag zeurende buikpijn net boven mijn navel, moe, veel hoofdpijn, slechte huid, snel geļrriteerd, last van mijn gewrichten). Hier schrok ik behoorlijk van!! Ook mag ik op dit moment geen suikers omdat ze wil zien wat dat doet met mijn lichaam dus mag geen fruit, snoep etc.
Ze gaat a.s. maandag met de internist overleggen en stelt een dunne darm onderzoek voor op zeer korte termijn. Zelf heb ik het idee dat het gewoon niet kan dat ik het heb. Een oude vriendin van me die heeft het en heeft een week doodziek in het ziekenhuis gelegen omdat ze niets binnen kon houden en als ik mezelf vergelijk met haar, ben ik lang zo ziek niet. De diėtiste zei dat dat dus per persoon verschillend is. Ik ben als de dood voor het onderzoek en zit er zoooo niet op te wachten

Zou het toch Coeliakie kunnen zijn? Als het toch zo is, ga ik het behoorlijk zwaar krijgen hierzo te lezen .
:oops