Auteur Topic: lippenstift  (gelezen 2849 keer)

laura.1979

• Newbie
  • *
lippenstift
« Gepost op: juni 19, 2009, 13:39:12 »
Hallo, ik ben Laura en ik ben hier nieuw
ik eet nu ongeveer een jaar glutenvrij en het gaat best wel goed moet ik zeggen maar nu was ik vorige week een dagje naar de Efteling met een vriendin en ik had van die droge lippen dus toen heb ik van haar wat lippenstift geleend.
ik dacht het geen kwaad kon maar een dag later had ik hardstikke buikpijn en hoofdpijn en diarree mijn vraag is dus of er gluten in lippenstift kunnen zitten weet iemand dat misschien want ik gebruik wel vaker lippenstift en ik let er eigenlijk nooit op

liefs van Laura

yvonnezet

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
Re:lippenstift
« Reactie #1 Gepost op: juni 19, 2009, 13:41:28 »
  :welcome
Het zou kunnen dat er in  lippenstift gluten zitten, maar het meest waarschijnlijke lijkt mij in dit geval, dat jouw vriendin iets met gluten heeft gegeten en dit aan de lippenstift is gekomen en zo weer aan jouw lippen.
Moeder van Susanne(14-10-1998) en Isabelle(27-11- 2000). Bij Isabelle in maart/mei 2006 veel antistoffen gluten in bloed. In juni 2006 biopt, geen afwijkingen. Toch op glutenvrij dieet. Sinds okt 2006 ook tarwezetmeelvrij en in januari 2007 definitief coeliakie vastgesteld na kleuring van biopt.

laura.1979

• Newbie
  • *
« Reactie #2 Gepost op: juni 19, 2009, 13:56:20 »
oh kan dat ook dan ik heb er geen kruimels aanzien zitten maar ik heb er niet zo heel goed op gelet

Lirio

• Gold Member
« Reactie #3 Gepost op: juni 19, 2009, 14:52:15 »
:welkom2

Ik gebruik ook allerlei lippenstiften, maar naar mijn weten zitten daar geen gluten in hoor. In ieder geval nooit zoveel dat je er last van kan krijgen.
En lijkt me toch ook niet dat je vriendin (van jouw leeftijd) zo smerig eet dat ze nog allemaal kruimels op haar mond heeft zitten en er dan nog lippenstift op smeert ook!

Ik denk eerder dat je dan wat anders met gluten hebt gegeten die dag. Of misschien een buikgriepje??
19 juni 2007 Diagnose Coeliakie. Onmeetbaar hoge antistoffen in bloed. Marsh 3b/c.
2013: diagnose prikkelbare darm
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get"

Daantjek

• Jr. Member
  • **
« Reactie #4 Gepost op: juli 18, 2009, 14:59:36 »
lippenstift hema  is glutenvrij  :jump: