Auteur Topic: tandarts tips???  (gelezen 2086 keer)

Lampje

• Full Member
  • Geslacht: Vrouw
  • Shine a light every day
tandarts tips???
« Gepost op: mei 14, 2009, 21:58:10 »
Misschien niet zo'n gebruikelijke vraag voor dit forum, maar ik ben op zoek naar een tandarts. In eerdere berichten heb ik gelezen dat meer coeliaken een probleemgebit hebben.  We zijn verhuisd naar den haag ypenburg en ik vroeg me af of iemand van jullie een goede tandarts heeft in deze omgeving die wellicht ook ervaring heeft met probleemgebitjes van coeliaken......

Ik moet binnenkort echt een afspraak maken. Sinds een paar jaar heb ik veel gaatjes en sinds het laatste jaar ook echt een probleem met een kies, waarschijnlijk dankzij de vitaminetekorten e.d. Mn vorige tandarts was heel lief, maar woont nu echt te ver weg (zou er een vrije dag voor moeten nemen van mn werk om er nog eens heen te gaan!) en ben een beetje bang om voor het eerst naar een nieuwe tandarts te gaan :x, nu ik voor het eerst echt aanhoudende kiespijn heb  :/

Wie heeft goede tips? En ivm privacy mag je de namen en ervaringen met tandartsen ook pb-en.

Alvast bedankt voor jullie reactie!
coeliakie sinds september 2008 (Marsh 3A). Beschadigingen darmbiopt, geen verhoogde antistoffen in het lichaam

Zoontje (2012) coeliakie en dochter (2014) coeliakie + koemelkallergie