Auteur Topic: afscheid als webmaster NCV  (gelezen 2981 keer)

NCV webmaster

• Jr. Member
    • website van de Nederlandse Coeliakie Vereniging
afscheid als webmaster NCV
« Gepost op: april 05, 2009, 22:55:33 »
Beste mensen,

Gisteren vierde de NCV haar 35 jarig bestaan.
Een groots opgezette lustrumviering in de VU in Amsterdam, waar ik ook weer een aantal van jullie heb ontmoet.

’s Ochtends heb ik in de aula de geheel vernieuwde website van de NCV feestelijk geopend en gepresenteerd aan de aanwezige leden van de NCV. Dat was voor mij een markant moment.

In de eerste plaats natuurlijk omdat er hard aan gewerkt is, met een heel team, om de nieuwe website neer te zetten en op tijd voor het lustrum gereed te hebben.

In de tweede plaats omdat ik, nadat ik de website gepresenteerd had, afscheid heb genomen van de NCV als webmaster.
Tien jaar lang heb ik dit met heel veel plezier gedaan, maar nu is het tijd voor iemand anders.

In mijn afscheidspraatje heb ik natuurlijk ook de loftrompet gestoken over prachtige particuliere internet initiatieven zoals LIVAAD, Yahoo mailinglist, Hyves en natuurlijk het Coeliakieforum. Allemaal clubjes, en mensen binnen die clubjes, waarmee ik een zekere band heb opgebouwd.

In feite neem ik nu ook een beetje afscheid van jullie.
De afgelopen 10 jaar heb ik in mijn rol als webmaster, geprobeerd spreekbuis te zijn namens NCV richting jullie, en namens jullie richting NCV. Daar stop ik nu dus mee.

Maar niet nadat ik jullie bedankt heb voor de goede samenwerking daarbij.  Regelmatig vroeg ik jullie hulp bij ’t een of ander, of het nu ging om het invullen van een enquête van een scholier voor z’n eindwerkstuk, of het reageren op een onderzoek van ConsumentEnDeZorg, of wat voor oproep dan ook, die hulp kreeg ik dan ook prompt. Dat heb ik altijd zeer gewaardeerd.

Natuurlijk kan ik ook geen afscheid van jullie nemen zonder je even voor te stellen aan mijn opvolgers. Twan Korthorst en Jan van Oosten nemen het grootste deel van mijn taken over. Het e-mailadres webmaster@glutenvrij.nl zal gewoon blijven bestaan natuurlijk. Je zal daar vanaf nu een andere naam bij aantreffen.

Graag doe ik hierbij een oproep om ook bij vragen van Twan of Jan net zo enthousiast te blijven reageren als jullie dat bij mij hebben gedaan. Da’s goed voor de NCV en dus uiteindelijk ook weer goed voor ons allen.

Tot slot doe ik een oproep om te reageren op de nieuwe website www.glutenvrij.nl . Dat kan via de “reageer op de pagina” link onder aan elke pagina, of gewoon een email naar webmaster@glutenvrij.nl . Help ons om de website in topconditie te brengen en te houden.

groet,

Peter Vos

Webmaster Nederlandse Coeliakie Vereniging
webmaster@glutenvrij.nl
www.glutenvrij.nl
Twitter: NCV_glutenvrij

soezepoes

• "Soes"-chef
  • Administrator
  • Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
  • Don't worry, be happy !
    • Coeliakieforum
Re:afscheid als webmaster NCV
« Reactie #1 Gepost op: april 06, 2009, 08:53:39 »
Ik dank je hartelijk voor je woorden maar meer nog voor de prettige samenwerking die we mochten ervaren.
Heel veel succes voor de toekomst Peter  :kus
en natuurlijk wensen wij Twan en Jan ook veel succes als webmasters van de NCV. :)
Mijn lief T. heeft al 33 jaar coeliakie.

Ik voeg zelf nooit zout toe aan het eten en vermeld het daarom ook nooit in recepten. Houd daar dus rekening mee en voeg het naar eigen smaak toe.

Kijk voor mijn recepten ook op http://kookdewereldrond.blogspot.nl

Astrid

• ERElid (Platina member)
  • Gold Member
« Reactie #2 Gepost op: april 06, 2009, 12:14:49 »
Dank je Peter voor wat je al die jaren gedaan hebt.
Ik vind het wel jammer dat je weggaat als webmaster van de NCV.
Moeder van Thymen, 22 jaar. Thymen bleek na 7 jaar glutenvrij te hebben gegeten toch geen coeliakie te hebben.

lies merceij

• Global Moderator
  • Gold Member
« Reactie #3 Gepost op: april 14, 2009, 22:15:50 »
Dank je Peter voor alles en veel succes in de toekomst misschien komen we elkaar nog eens ergens tegen.
Het gaat je goed  ;)
Twan en Jan heel veel succes  ;)
Vrouw van Aad: Aad is glutenvrij en tarwezetmeelvrij en  MGD vrij sinds 2003 en lactosevrij.

tine

• Gold Member
  • Nulglutendieet
« Reactie #4 Gepost op: april 18, 2009, 19:24:22 »
Peter, jij hebt met succes de NCV het tijdperk van de informatica en nieuwe media binnengeloodst!!! Hulde voor alle bergen werk die je verzet hebt en dank voor je prettige en serieuze bijdragen aan diverse onderwerpen!!! :bedankt:

Het ga je goed! Ik wens je opvolgers veel succes en hoop dat ze zich net zo nauwgezet van hun taken zullen kwijten als jij hebt gedaan.
Mijn zoon (20) en ik eten allebei glutenvrij. Wij zijn extreem gevoelig voor sporen van gluten (via besmetting, tarwe-derivaten en hulpstoffen). Ik ben wetenschapsredacteur voor het Glutenvrij Magazine van de NCV.