Auteur Topic: Aldi: glutenvrije pasta!(inkooptip)  (gelezen 44987 keer)

Renate48

• Gold Member
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aldi: glutenvrije pasta!(inkooptip)
« Reactie #120 Gepost op: maart 19, 2009, 23:04:04 »
Bakker Bart stoorde zich aan de drukte bij de Aldi, het was een flutwinkel en een speciaal slag mensen maar het kan haar niet druk genoeg zijn als het om haar eigen winkel gaat waar ze hard voor moeten werken. Wat ik goed kan begrijpen hoor, de kassa moet tenminste blijven rinkelen.
Man heeft in
juli'08: lage HB-waarde tijdens test Sanquin
december"08: diagnose Marsh IIIB
geen klachten alleen bloedarmoede en osteoporose

BakkerBart

• Gold Member
« Reactie #121 Gepost op: maart 19, 2009, 23:05:50 »
Bakker Bart stoorde zich aan de drukte bij de Aldi, het was een flutwinkel en een speciaal slag mensen maar het kan haar niet druk genoeg zijn als het om haar eigen winkel gaat waar ze hard voor moeten werken. Wat ik goed kan begrijpen hoor, de kassa moet tenminste blijven rinkelen.

je wil me echt weg hebben he?? dank je ik heb m'n excuses toch al aangeboden?? blijkbaar is dat niet genoeg voor jou?? , jammer................

Lieske

• Gold Member
  • Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
« Reactie #122 Gepost op: maart 19, 2009, 23:09:55 »

nou zeg,wat een r*t opmerking,of kun je zo'n grove taal ook al niet verdragen  :O
Moeder van Marcel(1976) en Mark(1985).Marcel heeft Coeliakie van de huid(Dermatitis Herpetiformis) en heeft een stofwisselings ziekte en mag geen pinda's,noten,gluten,koemelk,eieren, ve-tsin,chocolade,boekweitmeel,soja enz.

Renate48

• Gold Member
« Reactie #123 Gepost op: maart 19, 2009, 23:10:10 »
Ik wil je helemaal niet weg hebben. Ik haalde alleen je eigen woorden aan.

Bovendien vind ik dit veel belangrijker: Hier in de aldi en de lidl zie je allerlei mensen, ook in pak. Dat het in kartonnen dozen ligt en geen superuitstraling heeft betekent namelijk niet dat het slechte producten zijn. Ik ken veel mensen die heus de AH kunne betalen maar toch de voorkeur geven aan de aldi of lidl omdat het even goed is en veel goedkoper
Man heeft in
juli'08: lage HB-waarde tijdens test Sanquin
december"08: diagnose Marsh IIIB
geen klachten alleen bloedarmoede en osteoporose

BakkerBart

• Gold Member
« Reactie #124 Gepost op: maart 19, 2009, 23:13:02 »
Ik wil je helemaal niet weg hebben. Ik haalde alleen je eigen woorden aan.

Bovendien vind ik dit veel belangrijker: Hier in de aldi en de lidl zie je allerlei mensen, ook in pak. Dat het in kartonnen dozen ligt en geen superuitstraling heeft betekent namelijk niet dat het slechte producten zijn. Ik ken veel mensen die heus de AH kunne betalen maar toch de voorkeur geven aan de aldi of lidl omdat het even goed is en veel goedkoper

let dan ook es op je eigen woorden :cry

Marrianne

• Gold Member
  • 'k hoop veel op te steken!!!
« Reactie #125 Gepost op: maart 19, 2009, 23:16:00 »
Bij deze sluit ik deze discussie, het is niet de bedoeling dat mensen gekwetst worden of een welles/nietes discussie eindeloos gevoerd wordt.
Bakker Bart heeft haar excuses aangeboden, laten we die allemaal accepteren en dit onderwerp laten rusten
Ik sluit dit topic.

Moeder van Patrick (13 jaar), weet sinds begin maart 2005 dat hij glutenvrij moet. Heeft hiernaast CGD (een afweerstoornis).